Wednesday, April 4, 2012

Τα επόμενα στρατόπεδα θα είναι για να φυλακίσουν άστεγους και άνεργους;


 Τα επόμενα στρατόπεδα θα είναι για να φυλακίσουν άστεγους και άνεργους; [βίντεο]

«Η λύση είναι μία. Να τους απελάσουμε (σ.σ.: τους μετανάστες). Και μέχρι τότε, υπάρχουν νησιά για να τους φιλοξενήσουν». Γ. Καρατζαφύρερ.
Δεν θα σχολιάσουμε ιδιαίτερα την σημερινή δήλωση του Χρυσοχοϊδη ότι αμέσως μετά το Πάσχα θα λειτουργήσει στην Αττική το πρώτο στρατόπεδο εγκλεισμού μεταναστών. Αλλωστε το ρεπορτάζ στο βίντεο που παραθέτουμε είναι αναλυτικότατο.
Όπως επίσης είναι πολύ καλή η σχετική τοποθέτηση που έκαναν Κούρδοι και Τούρκοι που ζουν στην Ελλάδα.
Είναι φανερό ότι επιχειρείται μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού της λεγόμενης κοινής γνώμης την στιγμή που το πολιτικό προσωπικό των πλουτοκρατών εντείνει τις επιθέσεις του ενάντια στην εργατική τάξη, τον κόσμο της δουλειάς και τα λαϊκά στρώματα.
Θέλουν όλη η προεκλογική περίοδος να κυλίσει με ανούσιες αντιπαραθέσεις μεταξύ των αστικών κομμάτων –άλλωστε ουσιαστικές διαφορές δεν έχουν-.
Το ζητούμενο είναι αν θα τους αφήσουμε να τους περάσει.
«Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος .Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα ,αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου …»
Μπέρτολ Μπρεχτ

Published on Facebook from  tsantiri.gr

0 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...