Wednesday, April 13, 2016

Μαμά, μην κλαις, θα τα λέμε στο «skype»...



Προλογίζει ο Γιώργος Αθανασιάδης
Δικηγόρος - Θεατρικός Συγγραφέας
ΣΥΔΝΕΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ
email: athanasiadis.g@hotmail.com
Tel: 0421949172

ΠΟΙΟ ΑΛΗΘΙΝΟ και ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!! Μιλάει στην καρδιά ΟΛΩΝ μας που πήραμε μια βαλίτσα, όλες τις αναμνήσεις και χάσαμε τη ζωή.... Μιλάει σε όλους όσους, κάποια μέρα πήραμε ενα SMS μέσω κινητού που έλεγε "Η γιαγιά "έφυγε" πριν λίγο"... Ειχα υποσχεθεί και εγώ στη μάνα μου, ότι όπου νάταν θα ερχόμουν στην Ελλάδα και θα μ έβλεπε... Ποτέ δε με ξαναείδε από τη τελευταία φορά που ήμουν εκεί... Το τίμημα της ξενιτιάς ... και είναι βαρύ... Την ξαναείδα είναι αλήθεια... νεκρή στο φέρετρο της σαν να κοιμόταν... αλλά μου φάνηκε που μου έστειλε ένα μήνυμα, σαν να την άκουσα να μου λέει... "Μου είπες ψέμματα... δεν ήρθες" Ενιωσα σαν μικρό παιδί πάλι και κοίταζα γύρω που να κρυφτώ... ένιωσα ενοχές... ναι ο χρόνος και τα γεγονότα με πρόλαβαν... είχα πεί ψέμματα... αλλά θα ερχόμουν... Πότε όμως; Δεν πρόλαβα... εξ άλλου τώρα πια η ζωή έχει γίνει μια βαλίτσα γεμάτη αναμνήσεις και βιώματα... εκεί προχωράει ... στη πατρίδα... εδώ σαν να έχει σταματήσει ο χρόνος και απλά πορεύομαι... για πού; με ποια ελπίδα; γιατί; κάθε λέξη έχει και ένα ερωτηματικό στο τέλος... και περιμένουμε την απάντηση... μα ακόμη είμαι θυμωμένος και πολύ μάλιστα...


ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ  για να διαβάσετε το άρθρο ολόκληρο:

Μαμά, μην κλαις, θα τα λέμε στο «skype»...Μαμά, μην κλαις, θα τα λέμε στο «skype»...

0 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...