Tuesday, April 3, 2012

Γκλέτσος: «Μου αρέσει που δεν κάνω σεξ»


Γκλέτσος: «Μου αρέσει που δεν κάνω σεξ»

Την καλύτερη φάση της ζωής του υποστηρίζει ότι διανύει ο Απόστολος Γκλέτσος, ο οποίος μιλώντας στην «Πρωινή Μελέτη» αποκάλυψε το ύψος του μισθού του και εξήγησε γιατί… απέχει από το σεξ τον τελευταίο χρόνο!
«Μονάζω όντας κοσμικός. Έτυχε (να μην κάνω σεξ για ένα χρόνο), αλλά μου αρέσει κιόλας. Δεν ντρέπομαι να το πω», λέει και εξηγεί ότι δεν νιώθει καθόλου μόνος, αφού έχει το παιδί του και τους φίλους του, που τους λατρεύει.
Όπως δημοσιεύει τo star.gr, όσο για τον έρωτα πιστεύει ότι θα έρθει σύντομα. «Τώρα που χαλάρωσα θα έρθει και ο έρωτας», λέει συγκεκριμένα.
Ο κ. Γκλέτσος αποκάλυψε ακόμα ότι λαμβάνει μηνιαίο μισθό για την δουλειά του δημάρχου 1.147 ευρώ τον μήνα, επομένως «είναι καθαρά η ηθική ικανοποίηση το θέμα», όπως λέει στην «Πρωινή Μελέτη» και δεν τον πειράζει που… ζει με τους γονείς του!
«Στα 42 μου είμαι πολύ ευτυχισμένος. Ευχαριστώ τον Θεό για το δώρο που μου έχει κάνει… Πάντα ονειρευόμουνα να έχω ένα τόπο. Αυτός ο τόπος είναι η Στυλίδα, ο τόπος καταγωγής μου… Μένω με τους γονείς μου και νιώθω πάλι 15 ετών», υποστηρίζει και εξηγεί ότι τα προηγούμενα χρόνια, που έμενε μόνος του, είχε κουραστεί πολύ.

0 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...