Sunday, February 19, 2012

ΛΟΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!


Eνας φίλος , ένας Ελληνας, που λέει αυτό που λέει η καρδιά του...  ετσι νιώθουμε όλοι μας!
george athanasiadis

Βλέπω, με δάκρυα στα μάτια μου, τις κινητοπιήσεις που γίνονται σε όλο τον κόσμο ...για την Ελλάδα. (Η φωτογραφία αυτή είναι από το Παρίσι). Παλεύει στην καρδιά μου η πίκρα με την περηφάνεια. Έμαθα ότι στην Κύπρο θα κάνουν έρανο για τα φτωχεμένα (και όχι φτωχά!, είναι λάθος αυτή η λέξη!) παιδιά στην Ελλάδα... Θυμάμαι το 1974 είχαμε κάνει και εμείς κάτι ανάλογο για την Κύπρο. Στο σχολειό μου στα Σαχτούρια μαζέψαμε τετράδια και μολύβια, κάναμε ένα δέμα και το στείλαμε σε ένα σχολειό στην Κύπρο. Νομίζω η περιοχή λεγόταν Μόρφου. Κάθε παιδί, ό,τι είχαμε βάλαμε... Δεν είχαμε και τίποτα σπουδαίο... Ήμουν εννιά χρονών. Η γιαγιά μου η Φροσύνη μου λέει: "Στείλε κοπέλι μου τα τετράδια που σου αγόρασε ο πατέρας σου, μα. δανεικά είναι όλα στη ζωή"... Περάσανε χρόνια να το καταλάβω!... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ, φιλέλληνες του κόσμου, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ αδέρφια της Κύπρου... Η Ελλάδα και πάλι θα ανάψει ΦΩΣ!...

0 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...