Sunday, August 30, 2015

Σερχνάν Γιαβάς ! συνέντευξη στην Ευη Τσολάκη και τον Αχιλλέα Σακκά

Συνέντευξη:
 Έυη Τσολάκη - Αχιλλέας Σακκάς

Διερμηνέας : Ender Pinarbasi 
Επιμέλεια : Άννα Τσιάλτα 


Προλογίζει ο Γιώργος Αθανασιάδης
Δικηγόρος - Θεατρικός Συγγραφέας
ΣΥΔΝΕΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
E-MAIL: athanasiadis.g@hotmail.com
Tel: +61 421 969 172

O ιστότοπος μας, σήμερα φιλοξενεί μια ιδιαίτερη αποκλειστική συνέντευξη, των εκλεκτών νέων δημοσιογράφων από την Ελλάδα, της Κας Εύης Τσολάκη και του Κου Αχιλλέα Σακά. Την συνέντευξη που τους παρεχώρησε στην Τουρκία, ο γνωστός σε όλους μας Τούρκος πρωταγωνιστή  Σερχάν Γιαβάς. 





Σερχάν Γιαβάς " Σε όλα τα πράγματα υπάρχει συνταγή επιτυχίας" 

"Είναι κάποιες στιγμές που θες να σταματήσει ο χρόνος ..εκείνη την ώρα, εκείνη τη στιγμή" κάπως ετσι συμβαίνει και με τον αγαπημένο μας Σερχάν.
Από αυτή τη συνέντευξη εκτός των άλλων, θα μου μείνουν δύο πράγματα. Το γλυκό χαμόγελο του και η καλοσύνη του απέναντι μας.
Η γοητεία που βγάζει προς τα έξω, αντλείτε απο τον πραγματικό θησαυρό που εχει στην ψυχή του. Το να ακούς τον Σερχάν να μιλά, σκέφτεσαι ότι έχεις απέναντί σου έναν απλό άνθρωπο και όχι τον ζεν πρεμιέ της τηλεόρασης. Επιλεκτικός παντα με τις συνεργασίες του,εξαιρετικός φίλος στις παρέες του και ένας γλυκός "χαζομπαμπάς" στην πριγκίπησσα ζωής του, την κόρη του!
Ο Σερχάν Γιαβάς μας ταξιδεύει στα σοκάκια της ζωής του .. Ας τον ακολουθήσουμε!! 


Ερ. Να ξεκίνησουμε απο τον σίριαλ που σε γνωρίσαμε" Μοιραίος Έρωτας " στο ρόλο του Χαρούν. Στην Έλλαδα είχε μεγάλη επιτυχία απο θέμα ακροαματικότητας οπου στο πρόσωπο σου δημιουργήθηκε ενας μεγάλος θαυμασμός. Πως νιώθεις για ολη αυτή την αγάπη του κόσμου; 


Απ. Είμαι πάρρα πολυ χαρούμενος για αυτό αλλα δεν είναι τυχαίο οτι στην Έλλαδα αγάπησαν αυτο το ρόλο μου ως Χαρούν γιατί οι περισσότερες γυναίκες ψάχνουν έναν τέτοιο άντρα να έχουν στη ζωή τους. Είναι ο άνθρωπος του "έρωτα". Ως τούρκικος λαός έχουμε πολλά κοινά στοιχειά με τους Έλληνες. Μεγάλη τιμή για μένα αυτη η εκδήλωση αγάπης και με ανυπομονήσια περίμενα "πρόταση " να παίξω σε ένα σίριαλ στην Έλλαδα.


Έρ. Ο χαρακτήρας του Χαρούν έχει κοινά στοιχειά με τον Σερχάν;


Απ. Ναι φυσικά. Εάν δεν είχε αυτα τα στοιχεία απο το χαρακτήρα μου, δεν θα ήταν τόσο επιτυχημένο και δεν θα πέρναγε στον κόσμο. 


Ερ. Τηλεόραση, θέατρο, σινεμά. Τι ειναι αυτο που αγαπάς πιο πολύ;


Απ. Στην Τουρκιά ο ηθοποιός βγάζει λεφτά απο το σίριαλ. Τώρα εχει πέσει το σινεμά. Αυτοί που βλέπουν θέατρο είναι πολυ λίγοι και δεν ειναι κερδοφόρα επιχείρηση. Έγω προτιμώ το σινεμά γιατι εχεις άπλετο χρόνο να δουλέψεις το ρόλο σου και δεν έχεις την ανάλογη πίεση όπως σε ένα σίριαλ που πρέπει να βγει σε μια βδομάδα. Εδώ στην Τουρκία ο κόσμος βλέπει πιο πολυ σίριαλ απο κάθε άλλη εκπομπή. 


Ερ. Στο προσωπικό επίπεδο, είσαι αυτο το διάστημα ελεύθερος αλλα βέβαια παραμένεις ενας γλυκος "χαζομπαμπάς". Έχεις ομως σκοπό να ξαναπαντρευτείς η το έχεις αποκλείσει τελείως


Απ. Φυσικά και δεν αποκλείω το γαμό.Είναι δύσκολο να βρείς τον σωστό άνθρωπο. Δεν κάνω σχέσεις επιπόλαιες. Έχω την κόρη μου, την δουλειά μου και προσπαθώ σε οτι κάνω να έχω τη συνταγή της επιτυχίας, κυριώς σε τρία σημεία : στο σώμα μου, στην ψυχή μου και στο χαρακτήρα μου. 


Ερ. Τα άμεσα σχέδια σου;



Απ. Δεν υπάρχει κατι επίσημα ανακοινώσιμο, απο Σεπτέμβριο υπάρχουν δυο πρότζεκτ αλλα ακόμα το συζητάμε. Η πίεση ειναι κατι που με αγχώνει και προσπαθώ όσο μπορώ να την ελάττωσω στη ζωή μου.


Ερ. Θα πας καπου διακοπές;


Απ. Δεν υπάρχει κάτι ακόμα, αλλα απέναντι απο την Μυτιλήνη υπάρχει κάποιος κόλπος, ένα μικρό νησάκι θα παω εκει για μια βδομάδα. Αυτη την περίοδο πολλοί απο τους φίλους μου έρχονται Ελλάδα και γιατι οχι να είναι και στα δικά μου άμεσα σχέδια για να δω απο κοντα ολες τις ομορφιές αυτού του τόπου. 


Ερ. Ποιο θα ηταν το δικό σου μήνυμα για την Ελλάδα, για την κατάσταση που βιώνει η χώρα μας ;


Απ. Με στεναχωρεί αυτή η κατάσταση οπου δυο γειτονικές χώρες έχουν τέτοιο πρόβλημα. Το παρακολουθούμε κάθε μέρα στις ειδήσεις, μας επηρεάζει. Βέβαια αυτο είναι θέμα της Κυβέρνησης, οι πολιτικοί έχουν την λύση αλλα είμαι σίγουρος πως στο τέλος ολα θα πάνε καλά! 


Ερ. Το δικο σου μήνυμα για τους θαυμαστές σου στην Ελλάδα 


Απ. " Σε ολους μου τους φίλους και φίλες μου χωρίς να ξεχωρίσω Έλληνες και Τούρκους να ξέρετε οτι σας αγαπάω πολύ και ευχαριστώ που υπάρχετε " (χειρόγραφο ) 




Ευχαριστούμε πολύ τον Serhan Yavas για την αποκλειστική του συνέντευξη


Σημείωση: Στις φιλοξενούμενες συνεντευξεις την ευθύνη για το οτιδήποτε φέρουν οι ίδιοι οι υπογράφοντες συντάκτες για το περιεχόμενο τους και  ο ιστότοπος δε φέρει καμμία ευθύνη για το οτιδήποτε αναφράφεται σ αυτές, δεν επιτρέπονται υβριστικά ή δυσφημιστικά σχόλια και τυχόν τέτοια λογοκρίνονται και αφαιρούνται. Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας.

0 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...